@ sneak peak

SNEAK PEAK!

Jag vet min uppdatering suger rent ut sagt, men har haft mycket nationella och prov i skolan. Sen råkade jag ut för en riktig influensa så det är sjukt! Men jag håller på med kapitlet och försöker få upp det imorgon (då klockan snart är 00.00) Så därför tänkte jag ge er ett litet smaskigt sneak peak på detta kapitel ;)
 
_____________________________________________________________________________________________________
 

Han tittar hemlighetsfullt på mig samtidigt som han biter sig sexigt  samtidigt som han närmar sig mig ännu mer, och tillslut möts våra läppar i en underbar kyss.

Jag kan inte låta bli att le mot hans läppar, allt känns så perfekt. 

- Erkänn, det var bra att jag kom.. Viskar han mot mina läppar, jag nickar bara till svar och fortsätter att kyssa honom.

 

___________________________________________________________________________________________________

 

Kort sneak peak, men tillräckligt ;) bytte ut namnet till han så de blir lite spännande haha!

 

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: