@ Allmänt

As Long As You Love Me, kapitel 68.

JAG VARNAR ER, KÄNSLIGA, ELLER SOM INTE GILLAR SEX OSV LÄS BARA TILL BILDERNA OCH KOLLA INTE PÅ DOM!!!!!! Och för mer inlevelse kanske ni vill lyssna på denna samtidigt: http://www.youtube.com/watch?v=g_iH8X006jY ;) ___________________________________________________________

Jag går runt medans jag tänker. Justin har inte hört av sig på ett tag och jag vågar inte ringa.

" PLIIIIING! " låter det från min mobil. Jag tar snabbt upp den, tänk om det är Justin! Så har jag tänkt varje gång min mobil låter. Jag låser upp min iPhone, från Amanda. Jag suckar tyst och lägger ner mobilen igen i fickan. Utan att svara. Jag tar upp min mobil igen och går in på twitter, Justin har tweetat " SWEDEN!!! ". Jag ler för mig själv eftersom han är i Sverige och jag ler och tar upp min mobil och ringer Pattie.

" Hallå, det är Pattie? " säger hon vänligt.

" Hej, Pattie. Det är Alma!" säger jag och ler medans jag går mot flygplatsen eftersom den inte är så långt ifrån.

" Nämen åh, hej Alma! " säger Pattie glatt och jag ler fortfarande.

" Jag såg att ni är i sverige och tänkte komma och överraska Justin, är det okej? " säger jag försiktigt men vänligt och går in i flygplatsen.

" JAAA! absolut! " säger Pattie glatt.

" Vad bra, då tar jag nästa flyg. Det går snart " säger jag och går och kollar om det finns biljetter kvar, vilket det finns så jag köper en.

" Gör det, jag och Scooter kommer och hämtar dig under Justins konsert " säger Pattie vänligt.

" låter bra, vi ses sen! Hej då " säger jag glatt och lägger på.

När planet kommer så går jag på och sätter mig på min plats. Jag spänner fast mig och lutar mig tillbaka. Men jag är rädd, rädd för att Justin inte vill att jag kommer..

Jag vaknar av att en skakar på mig.

" du tjejen, vi är framme! " säger hon vänligt och jag öppnar ögonen.

" åh.. " gäspar jag och sätter mig förvirrat upp. Jag spänner loss mig och reser mig upp. Jag nickar vänligt åt henne som tack innan jag försvinner ut ur flygplanet och dit väskorna är. När mina väskor kommer så tar jag dom och går ut till parkeringen där vi skulle träffas. Så skönt att vara hemma, hemma i Sverige! Jag stannar och tittar mig omrking. Jag ser ingen, eller iallafall inte Pattie och Scooter. Jag suckar tyst. Men heltplötsligt ser jag en kort tjej springa emot mig och när hon kommer närmare så ser jag att det är Pattie. Vi mötts i en stor och varm kram! Det var länge sen, hon är som min andra mamma även fast hon är mamma till mitt ex, man kan prata med henne om ALLT!

" Hej hjärtat! " säger hon glatt och vi släpper varann.

" Hej " säger jag glatt och ler mot henne. Vi går till taxin där Scooter sitter. Pattie hoppar först in, sen jag. Scooter säger vart vi ska sen vänder blicken mot mig.

" Tja Almis Alma " flinar Scooter på skoj och jag skrattar till och himlar med ögonen.

" Hej Scott! " flinar jag och Pattie skrattar bara. Efter en stund när vi är framme hoppar vi ut ur taxin och tar mina väskor och går in backsidan av arenan.

" Justin har konsert, men du kan gå till hans omklädningsrum och vänta, det är inte så långt kvar " säger Pattie vänligt och ler mot mig. Jag ler tillbaka och går dit. Jag stänger dörren efter mig och hoppar upp på bänken. JAg tar upp min mobil och tar ett kort på rummet och lägger upp på instagram och twitter och skriver " Bored... ".

Heltplötsligt öppnas dörren och jag hoppar till och vänder blicken mot dörren. Justin går in och stänger dörren och när han ser mig så ler han men låser dörren och börjar ta av sig kläderna, eller först tröjan och jag ser hur fast klistrad den har varit på hans svettiga kropp. Jag biter mig löst i läppen och stirrar på Justins mage, jag har sätt den förut. Men det var ett tag sen. Han är så jävla sexig! Justin går förbi mig och jag suckar förtvivlat bara men helt plötsligt känner jag armar om mig och något varmt mot min hals, Justin kysser mig mjukt på min hals. Jag blundar och njuter samtidigt som jag lutar mig bakåt mot honom. Medans han kysser min hals så börjar han att smeka mina bröst fast utan på tröjan och klämma lite då och då och jag njuter väldigt mycket. Han drar av min tröja och knäpper upp min BH och går och ställer sig framför mig. Jag sitter fortfarande uppe på bänken, jag tittar utmanande på honom.Justin tittar in i mina ögon och börjar smeka mina bröst.

" schh, inte ett ljud.. " viskar han medans han smeker mina bröst och vandrar neråt med händerna så han kommer till mina jeans. Han knäpper upp dom och drar av mig dom, samtidigt som mina troser.

" du är så jävla sexig! " mumlar han och för in först ett finger i min fitta och samtidigt börjar kyssa mig, han börjar snabbt att pulla mig, efter ett tag tar han in två till fingrar. Jag börjar att försöka vrida mig ur hans grepp medans vi kysser varann, eftersom han märker att jag håller på att komma så slutar han och blinkar med ena ögat mot dig.

" ditt jävla äckel! " fräser jag och hoppar ner från bänken och tar av hans byxor och kallingar och sätter mig på knä framför honom. Eftersom han redan har stånd så greppar jag tag om hans sten hårda kuk och börjar runka av honom samtidigt som jag suger av honom, han smeker mitt hår och njuter och fösöker att absolut inte stöna.

" ta det i munnen, hora! " fräser Justin, fast han säger hora på skoj. Efter en liten stund, när han nästan kommer så slutar jag och tittar upp mot honom.

" eller inte " flinar jag kaxigt och han tittar ner på mig och drar upp mig, han ställer mig mot bänken och ställer sig nära mig och för in kuken i min fitta och börjar att köra hårt och djupt, jag försöker att inte stöna, men det är svårt, för det är så jävla skönt! Jag biter mig i underläppen för att inte stöna, men han pumpar bara på hårdare och djupare i mig.

Jag kan verkligen inte hålla mig så jag släpper ut två snabba men höga stön och Justin bryr sig inte, och heltplötsligt kommer vi samtidigt. Han drar ut den och kysser mig mjukt. Jag kysser tillbaka lika mjukt och andas häftigt. Men Justin tar tag i mig och lägger mig på golvet och sätter sig över mig och börjar att knulla mig igen, fast denna gång mer lugnare och kärleksfullt samtidigt som vi kysser varann.

_____________________________________________________-

hoppas ni gillar det!

kommentera mycket så jag blir glad och orkar skriva, just nu när det är få som kommenterar orkar man inte, för många läser men jag vill se lite åsikter också!

tack till er smo kommenterar!

kram!<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: