@ As Long As You Love Me

As Long As You Love Me, kapitel 65.

ider och vänder på mig. vilket jag gjort hela natten. Jag tittar på klockan, den visar 07.25. Jag gnäller tyst eftersom jag inte sovit något alls. Jag har legat och tänkt på smset hela natten, ärligt talat så är jag skit rädd. Jag lyssnar på Justins snarkningar medans jag tänker. Jag slänger av mig täcket och reser mig upp. Jag tittar på Justin och går försiktigt fram till Justins säng. Jag tar upp täcket och kryper ner bredvid Justin och lägger mig nära Justin. Som han alltid gör så lägger han armarna om mig i sömnen. Jag ler för mig sjäv och somnar lite efter, i Justins famn.

Några timmar senare..

" JUSTIN. ALMA. VAAAAAKNAAAA! " skriker Jazzy och springer in i rummet och hoppar upp i sängen på oss. Jag sätter mig upp så snabbt som det bara går när hon hoppar på mig.

" Oh god.. " gäspar jag och Justin vaknar.

" Hej, min prinsessa " flinar Justin och sträcker sig mot Jazzy och hon hoppar till Justin och kramar honom mjukt och han henne. Jag tittar på dom och flinar.

" så söta! " säger jag glatt. Justin vänder blicken mot mig och bara flinar. Jazzy och Justin släpper varann och Jazzy hoppar ner från honom och springer iväg och ner.

" God morgon " flinar jag och tittar på Justin.

" god morgon, Alma " flinar Justin och reser sig upp.

" Så du hamnade bredvid mig inatt? " fortsätter Justin och ler mot mig.

" ja, jag kunde inte sova.. " suckar jag förtvivlat och reser mig upp. Jag går och bäddar iordning sängen.

" Smset..? " säger Justin oroligt och går runt sin säng och stannar bredvid mig. Han lägger armarna mjukt om mig och jag vänder mig om mot Justin och kramar honom mjukt.

" Ja.. " snyftar jag av rädsla. Jag vet varken vem det är eller vad som kommer hända, om något kommer hända eller inte. Mitt liv är komplicerat, helt invecklat. Jag önskar allt skit bara skulle försvinna, att jag fick ett normalt liv.

" Det kommer gå så bra så, schhh " viskar Justin i mitt ena öra medans han håller om mig mjukt. Jag släpper Justin och torkar bort mina tårar samtidigt som jag snyftar.

" tack för att du finns, Justin.. " säger jag och ler mot honom innan jag går ut ur rummet och ner till köket eftersom det är frukost. Justin springer efter mig.

Jag tar på mig en turkos topp och ett usa shorts med nitar och tittar mig i spegeln. Jag ler åt spegelbilden eftersom det ser rent ut sagt as bra ut. Jag byter om snabbt igen och går ut ur provhytten och till Justin. Han tittar på mig och gäspar stort.

" äntligen.. " suckar han och reser sig upp. Vi går till kassan och betalar för dom två. Jag tar kassen sen med mina kläder i och går iväg med Justin efter mig.

" ska vi äta snart eller!? " suckar Justin otåligt. Jag tittar på honom och skrattar.

" visst " flinar jag åt Justin och han lyser upp och springer till sitt favoritställe. Vi tar ett ledigt bord och kollar igenom menyn.

" fan vad svårt det är " flinar jag medans jag tittar igenom menyn.

" Ja men bara att välja vad du vill " flinar Justin och lägger ihop menyn.

" Jag vet" flinar jag. Justin tittar på mig och ler stort.

Jag öppnar bildörren men vänder blicken mot Justin.

" Juste, jag glömde ju.. Vill du följa med och typ.. sova över eller något? För alla är borta i helgen, är själv hemma så ja " säger jag och ler mot Justin.

" visst, kan sova hos dig hela helgen? " säger Justin och ler mot mig. Jag nickar glatt och hoppar ut ur bilen.

" Bra, då drar jag hem och fixar kläder " flinar Justin.

" bra, då ses vi " säger jag glatt och går iväg till huset och in. Justin kör snabbt iväg.

Jag börjar att städa upp lite i mitt rum eftersom det ser ut som om någon slängt en bomb i rummet. Efter en stund så har jag städat klart, duschat, satt på mig det nya linnet och shortsen som jag köpte och fixat mysigt i hela huset.

En liten stund senare så öppnas dörren..

" HALLOJ! " ropar någn från hallen och kommer in till vardagsrummet. Jag vänder blicken mot Justin och lyser upp stort.

" Hej! " säger jag glatt och reser mig upp.

" ska vi laga mat? " flinar Justin och visar påsen.

" visst " skrattar jag och går ut till köket, samma gör Justin. Vi börjar att laga mat, oxfilè med potatisgratäng. Det är verkligen en grym känsla att vara såhär nära Justin igen.

_______________________________________________________

förlåt för kort, men typ allt försvann så fick skriva om och måste sova :/ Men hoppas ni gillar det ändå!

kommentera vad ni tycker, åsikter osv! Roligt med sånt.

Kram! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: