@ As Long As You Love Me

As Long As You Love Me, kapitel 66.

 

Jag och Justin sitter i soffan och skrattar, nästan så vi viker oss dubbla av skratt. Men Justin slutar tvärt och blir allvarlig.

" så hur är det att vara hemma då? " flinar Justin och tittar på mig.

" Det är underbart! Men måste tillbaka och städa ut sen sälja lägenheten" suckar jag och lutar mig bakåt ordentligt. Justin tittar på mig.

" så du ska stanna? " säger Justin glatt och ler stort mot mig.

" Såklart! " säger jag och flinar lite åt Justins reaktion.

" Okej, men om du vill kan du göra det på måndag för min turnè börjar igen då så vi kan flyga dig dit då? " säger Justin glatt.

" gärna " säger jag och ler tacksamt mot Justin.

" Ska vi dra och sova? " gäspar jag och tittar på Justin samtidigt som jag sträcker på mig.

" visst! " säger Justin och reser sig upp och jag gör samma sak. Vi båda går upp, fast under tystnad.

" vart vill du sova? " säger jag och stannar. Jag vänder mig om mot Justin.

" I din säng " säger Justin och gör en flirtig blick. Jag fnissar till.

" nej men vet inte.. " säger Justin och rycker på axlarna. Jag funderar lite.

" du kan ta sängen så tar jag en madrass och lägger mig på golvet bredvid! " säger jag glatt och springer iväg. Justin tittar bara efter mig men går in i mitt rum och börjar att göra iordning sig och sängen. Efter en liten stund så kommer jag tillbaka med en madrass och sånt att bädda med, eftersom Justin redan är klar och ligger i sängen så tittar han bara på mig och följer mig med blicken i allt jag gör. Jag stannar upp och tittar förvånat på Justin.

" vad? " säger jag förvånat. Justin bara tittar på mig och flinar lite. Jag skakar på huvudet och bäddar innan jag går till min garderob och byter om till pyjamas.

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag kollar efter henne, hon är så vacker, hela hon. Jag ler bara, men när jag ser att hon kommer ut ur garderoben så försöker jag dölja mitt stora lèende och lägga mig normalt. Jag för handen ner till min kuk och lägger handen innanför mina kallingar medans jag tittar ner på Alma som precis lagt sig till rätta under täcket.

Jag ligger och sover med små tysta snarkningar medans jag ligger och drömmer om att jag och Alma står och kysser varann och det går längre och längre till varje steg och heltplötsligt ligger vi båda nakna under täcket...

några timmar senare...(fortfarande Justin's perspektiv)

Klockan är 8 på morgonen och jag står redan i duschen. Jag för handen till min kuk och lägger handen/fingrarna runt om och drar förhuden fram och tillbaka. Medans vattnet sköljer ner över min kropp men jag försöker att bara njuta och inte stöna så högt så att Alma ska vakna. Jag stönar tyst till men då hör jag steg utanför badrummet så jag tar snabbt bort handen och tar lite tvål och börjar att tvåla in mig, men jag har fortfarande stånd.

ALMA'S PERSPEKTIV.

Jag stannar chockat när jag hör något från badrummet.

" What the fuck.. " mumlar jag och stirrar på badrummsdörren. Jag skakar bara snabbt på huvudet och går snabbt iväg och ner.

Jag sitter tyst i soffan och tittar på något random program på tvn medans jag äter fil och flingor. Heltplötsligt så slår sig någon ner bredvid mig.

" NÄMEN TJA! " skriker Justin rakt ut, jag hoppar till och vänder blicken mot honom.

" Justin! " fräser jag skrämt och stirrar på honom, bokstavligen.

" ursäkta, sötnos " flinar han och kör en lös dunk på min rygg.

" lugnt.. " mumlar jag när jag kommer ihåg vad jag nyss hört. Jag sneglar lite på hans kuk sen upp på hans ansikte och när jag ser att han såg när jag tittade på hans kuk så blir jag helt illröd i ansiktet.

" Jasså, så där hittade du något? " flinar Justin retsamt och blinkar med ena ögat. Jag sväljer hårt och äter snabbt upp och reser mig upp. Jag går snabbt till köket och går fram till kranen och diskar tallriken och skeden. Justin kommer ut till köket och tittar på mig.

" fegis " flinar han på skoj och tar en frukot eftersom han redan ätit frukost. Jag stänger av kranen och torkar dom innan jag ställer in det där dom ska vara.

_______________________________________________________________

Hoppas ni gillade det och förlåt att det dröjt några dagar men har gjort lite saker i helgen så kunde inte skriva något, men ska försöka få upp ett varje dag.

Kommentera vad ni tycker och ja!

Kram! <3


Postat av: amanda bieber

meeer :D

(läs min blogg ok :)

2013-01-21 @ 22:25:38
URL: http://overboard.webblogg.se
Postat av: gissa vem jag är um, nej skoja alma här suuuup sis

olalalaaaa, här händer det saker ;)
haha, nej skoja men det blir bara bättre och bättre! :')

2013-01-21 @ 23:52:38
Postat av: Amanda

Orkar inte så bra du är!!!!!

2013-01-24 @ 19:24:19
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: