@ Länkbyte

swaggiestorys

Kör på ett till länkbyte, hoppas ni vill ha något mer att läsa om haha..! VILL NI OCKSÅ HA LÄNKBYTE? KOMMENTERA ISÅFALL, GÖR MED ALLA SORTES BLOGGAR. Klicka HÄR för att komma till hennes bloggnovell om Justin.
 
Lite från hennes senaste kapitel:
 
"

”Vad var det där bra för?” Frågade han irriterat.

”Vaddå?” Sa jag ovetandes och slog ut med armarna, även om jag visste att han menade det som hänt mellan mig och Liam.

”Ja, varför stod du och Liam Woods och grovhånglande inför typ hela skolan?” Han höjde argt på ögonbrynen och ställde sig upp och tog ett steg närmare mig.

Jag skrattade utan någon humor alls. ”Så det är okej för dig att göra så, men inte för mig?”

Han kollade lika irriterat på mig som innan, men hade nu inget att säga.

”Vaddå ’göra så’?” Han gjorde citattecken med fingrarna i luften.

”Ja, du håller ju alltid på med Natalie.” Betonade jag, och irritationen i hans ansikte försvann en aning.

”Det gör vi väll inte.” Fnös han och gick ännu ett steg närmare mig.

Jag skrattade humorlöst igen. ”Det gör ni ju visst!” Utbrast jag sedan. ”Så du behöver inte bete dig som om jag har begått ett brott bara för att jag kysser en kille.” Jag la armarna i kors över bröstet i försvar. "

___________________________________________________________________________________

 

Förlåt att inget kapitel kom ut igår, men pluggade till ett prov. Men det är typ klart så det kommer ut

snart!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: