@ As Long As You Love Me

As Long As You Love Me, kapitel 69.

Jag står och tittar på Justin som tar på sig sina nya och rena kläder.

" detta var dock inte meningen.. " säger jag lågt och tittar på dig men ler lite.

" Nej, men grymt skönt " flinar ha och tar på sig sin ena strumpa och går fram till mig och kysser mig mjukt på munnen. Jag ler och kysser tillbaka lika mjukt innan han avslutar den och tar min ena hand och går ut från hans omklädningsrum och till dom andra som sitter och pratar. Men när dom ser oss så tystnar dom.

" Alma..? " säger dom förvånat och nästan verkligen stirrar på mig.

" Ja.. " flinar jag lite stelt eftersom jag tycker det är obehagligt när folk stirrar. Justin går och sätter sig och drar ner mig i hans famn och lägger armarna mjukt om mig. Jag leker med hans fingrar och ler lite.

" fan vad gulligt par! " flinar Alfredo och tittar på mig och Justin.

" Ja, vi är helt perfekta! " flinar Justin och pussar mig snabbt i nacken och jag ler och lutar mig ordentligt bakåt mot Justin medans jag leker med hans fingrar.

Några timmar senare..

Jag ligger inne i Justins hotell rum och tittar på Justin som fjantar runt. Jag fnissar till.

" Du är så vacker!" säger Justin heltplötsligt och slutar att fjanta runt sig och går till mig och lägger sig bredvid mig och börjar att kyssa mig. Jag lägger mig närmare honom och mitt ena ben över hans medans vi kysser varann och han för in sina händer innanför min tröja och börjar smeka min mage och upp mot mina bröst. Jag njuter samtidigt som vi kysser varann. Eftersom Justin ligger så tätt mot mig så känner jag hur hård hans kuk är mot mig. Jag fnissar till och avslutar kyssen och rullar ifrån honom till andra sidan av sängen Justin tittar ledsamt på mig och jag ler och tittar utmanande på honom.

" Kom " suckar Justin och tittar på mig och jag skakar på huvudet och reser mig upp. Jag går till min väska och tar fram min pyjamas och Justin reser sig upp och går till mig och tar min pyjamas och slänger iväg den och kysser mig på nacken och börjar att smeka mig från mina bröst och sakta neråt. Jag sväljer tyst.

" Justin sluta.. " mumlar jag tyst och puttar bort honom. Jag tar upp pyjamasen igen och tar på mig den. Justin tittar på mig och mumlar surt till och lägger sig helt under täcket och försöker somna. Jag tittar på Justin och suckar och lägger mig bredvid honom och lägger armarna om honom mjukt.

" god natt, älskling.. " suckar jag tyst och blundar. Helt utan att jag vet ordet av det så somnar jag, och även Justin.

Nästa morgon..

Jag står i köket och fixar iordning lite frukost efterom jag vill göra lite speciellt till Justin. Heltplötsligt kommer Justin ut till köket i bara handduk för nederdelen. Jag tittar på honom och fnissar till.

" hej sexy " fnissar jag och går fram till honom och kramar honom mjukt.

" Hej.. " mumlar Justin och kramar mig snabbt innan han släpper mig och tar en vindruva och går iväg. Jag tittar efter honom och suckar tyst innan jag går tillbaka och fixar det sista.

" FRUKOSTEN ÄR KLAR! " ropar jag och sätter mig vid bordet och väntar på att Justin ska komma, vilket han gör tillslut. Han sätter sig vid mig och tar lite fil och flingor och häller i sin skål och börjar äta, utan att säga ett ord. Jag tittar chockat på Justin eftersom han alltid är så pratglad. Jag häller i lite jucie och gör en macka med tomat på och börjar äta. Men heltplötsligt bryter jag tystnaden.

" Asså, Justin, vad är det? " säger jag, men med en väldigt bestämd ton. Justin tittar på mig och rycker på axlarna medans han äter.

" Är det för att jag inte ville knulla igår eller vafan är det!? " fräser jag eftersom jag helt tappar humöret och Justin tittar förvånat på mig men harklar sig.

" Kanske.. " mumlar han tyst fram, men så tyst så jag inte hör.

" Va? " mumlar jag surt och tittar på Justin.

" Men okej, ja det var det " mumlar Justin och reser sig upp och går och ställer det han andvänt i diskkon innan han går ut ur köket igen. Jag tittar efter honom och suckar. Jag reser mig upp och dricker upp innan jag ställer den med i diskkon och ställer in resten.

Justin tar på sig sina kläder och fixar iordning sitt hår och går till köket där jag står och diskar. Han går fram till mig och pussar mig mjukt på kinden.

" Jag går över till dom andra " mumlar han och går ut från köket igen och det sista jag hör är när han smäller igen dörren. Jag sväljer tyst och stänger av kranen och går till vardagsrummet och sätter mig i soffan.

Jag står i badrummet och flätar mitt hår, jag har precis borstat tänderna och tvättat av mig sminket, klockan är väldigt sent och Justin har inte kommit hem. Vilket alla andra förutom Alfredo har. Jag suckar tyst och går ut ur badrummet och går in till sovrummet och byter om till mitt fina och sexiga nattlinne. Jag kryper ner under täcket och somnar väldigt fort, men sover oroligt eftersom jag är orolig för Justin.

~SENARE~

BANG! Låter det från hallen, vilket jag vaknar av. Jag sätter mig snabbt upp innan jag reser mig upp och springer ut till hallen, där ligger Justin på golvet och skrattar. Jag känner doften av sprit, väldigt mycket sprit. Jag suckar tyst och drar upp honom från golvet och försöker hjälpa honom till soffan där han får lägga sig ner. Han börjar hulka, exakt som man brukar innan man ska spy.

" VÄNTA! " skriker jag och springer och hämtar en hink med vatten och ställer den nedanför honom, jag hinner precis innan han spyr. Jag suckar ännu en gång och går till köket och fyller ett glas med vatten innan jag vänder och går till Justin med det och ställer det på bordet vid honom. Jag sätter mig försiktigt framför honom fast vid hans mage ungefär och lägger en tröstande arm om honom medans han spyr, vilket är väldigt jobbigt för mig då jag väldigt lätt kan spy om jag ser någon spy. När Justin spytt ett tag så drar han ner mig och kramar mig mjukt och jag försöker ta mig ur hans grepp.

" Justin, tänk om du spyr.. " mumlar jag lågt och tittar skrämt på honom.

" nej då.. " mumlar Justin, trött och full. Jag nickar och lugnar ner mig medans jag har armarna om honom mjukt. Vi båda somnar i varandras famnar.

Men det Justin inte förklarat, det Justin är så tillbaka dragen för, är fortfarande ett mysterium, vad kan ha hänt?

__________________________________________________________

Ni fick en liten "frågeställare" också, i detta kapitel. Förlåt för kort, men hoppas det gick bra ändå!

Älskar er, för att ni fortfarande följer den, trotts min gräsliga uppdatering, haha..

Men kommentera åsikter och allt, tål allt. BAra bra att få bra och dålig kritik.

kram!


Postat av: Emelie

Äntligen :D

Skriiiiiiv meeeeer ! (:

2013-03-02 @ 10:48:40
Postat av: mhm

Mm bra men dålig MYCKET dålig upd men bästa kapitlet sex och allt du eh bäst<3

Svar: Förlåt, ska bli bättre :/
reachabledreams.blogg.se

2013-03-02 @ 21:15:15
Postat av: alma!

äntligeeeen! Och woho, drama! ;) mermermer! :D

2013-03-02 @ 22:30:42
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: